sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Tătus in misiune

Când rămâne soțul cu copiii

   Când plec de acasă cu treburi, am puține emoții😱Înmanez copiii în grija tatălui lor și...tuleooo😂.Timp de respiro pentru je, măcar și o oră.

    Înainte incerc să îi transmit instrucțiunile de utilizare a versiunilor mai noi și mici ale lui😝Dar în tot acest timp sunt întreruptă de 1720 de ori de junior😒Uit și ce voiam să îi transmit capului familiei și mă rezum în a-i face turul casei.

De ce să-i fac turul casei? pentru că el nu știe unde se află mai nimic😀Îi prezint diverse sertare cu obiecte și ustensile in dotare.Ca să fiu sigură lipesc și bilete pe unele.Las o listă cu ce trebuie să le facă (programul de masă, somn, joacă) căci juniorul e încăpățânat și nu mă lasă să transmit totul prin viu grai către al meu soț.😐

 Când sunt pe drum verific periodic prin mesaje daca totul e in regula, îl pui să-mi trimită poze cu ei.

Primesc o poza in care junior soarbe din biberonul lui bebe iar bebe are body-ul pus invers uitându-se la cameră ușor îngrijorat.

Sun la un moment dat și îi aud pe toți trei în cor, la volum maxim, care cum să îmi transmită ceva.Nu intelegeam o silaba😂😓Intr-o conversație de un minut am înțeles într-un final un puternic și încrezător 'suntem bine'😂Imi văd de treabă mai departe...

Îmi termin treaba în oraș și ajung acasă unde tătus zace sub asediul juniorului care l-a exilat pe covor fiindcă el in pat își construiește cazemată, domnle.Tătus, in brațe cu bebe e un fel de ostatic în propria casă, uitându-se la mine cu multă speranță când am intrat pe ușă😂.L-am salvat din misiune, am ajuns mai devreme acasă.😆

Data viitoare cred că o să stau mai mult, doar ce se poate întâmpla?😎

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu