vineri, 24 noiembrie 2017

Ești în ultimul trimestru de sarcină dacă...



  Mă bucur că nu te-ai schimbat prea mult, fiule.Ai rămas la fel de dulce 😇😆În rest...mici schimbări de atitudine și lifestyle la vreo... 180 grade😓!Nu credeam că migrația de la mediul acvatic la mediu terestru poate transforma radical o ființă atât de mică 😕😀
   Dar să vă povestesc câteva impresii despre trimestrul 3 de sarcină, cum am reușit să înving imperiul de hormoni și să ies învingătoare născând cu bine:

1.M-am apucat de yoga😊( fără să vreau)atunci când mă chinuiam să mă epilez pe picioare (și nu numai)😂😏

2.Singurul lucru cu adevărat productiv din mine era...vezica urinara 😂sau a se citi jucăria preferată a lui fii-miu: un fel de minge de fotbal umplută cu apă ce trebuia golită la fiecare 15 minute (fie zi, fie noapte).

3.Partenerul de viață mă enerva din ce in ce mai mult.Și că respira.Și căsca.Și dormea liniștit noaptea.Și îmi ocupa baia mai mult de un minut.😤Tupeu, cum își permite, cu ce drept???

4.Planetele s-au aliniat retrograd astfel încât ultima lună de sarcină a ținut 1720 de zile.Nu știu la altele dar la mine atât a durat.Zău!😟😤

5.Cine îmi spunea că trec prin cea mai frumoasă perioadă din viață îi spuneam direct că are nevoie de medicație.😄

6.Primeam cu drag sfaturi 'pe ultima sută de metri' doar de la persoanele aflate în luna a 9-a de sarcină și/sau care erau în totalitate de acord cu mine 😊

7.Cotrobăiam prin bebe-marketuri și deodată mă vedeai înjurând din senin și tinandu-ma să nu mă scap pe mine, lumea uitându-ne ciudat, crezând că sufăr de sindromul Tourette sau ceva de genul 😫😁.Ce se întâmpla de fapt? Ăla micul era la antrenamente incognito in deplasare cu 'mingea de fotbal'(vezica)😂.

8.Orice obiect căzut la podea nu mai exista pentru mine.😑

9.La 4 după-amiaza picam de somn iar fii-miu de 2 ani avea ceva împotrivă.La 4  dimineata aveam insomnie iar fii-miu dormea liniștit, nu avea nimic împotrivă.😠

10.Cine îndrăznea să mănânce ultima lingura/felie/bucată de orice din frigider îmi devenea dușman de moarte!😠

11.De fiecare dată când aveam arsuri la stomac îmi făceam procese de conștiință și mă întrebam de ce karma mă răsplătește așa.Chiar așa, de ce?😵 Nu e de ajuns picioare umflate? Vergeturi?15 kg in plus?

12.Ma simțeam ca un copil inocent ce primise o acadea...iar în secunda 2 eram ca un zombi gata să zgârie pe față pe oricine îi stă în cale.😇😈

13.La 2 noaptea toate organele mele interne s-au simțit strânse cu ușa, au intrat în consiliu și au decis 'ori noi, ori el' așa că au livrat 'intrusul' către lumina zilei 😂😍😏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu