miercuri, 29 noiembrie 2017

Cu ce mă ocup la 3 ani

Colaj activități 3 ani din 4 perspective
Gabu, în acțiune

  Cine zice că vârsta de 2 ani este dificilă trebuie să aștepte vârsta de 3 ani a copilului pentru a ajunge la o nouă concluzie.
   Dar să analizăm puțin fotografia cu ocupațiile de bază ale juniorului de 3 ani și 2 luni.
  1.Ce crede societatea(după poză):un copil simpatic și năstrușnic care se joacă prin băltoace, își trăiește copilăria.Ce poate fi mai frumos! Aș vrea să fiu și eu din nou copil!
    Ce se întâmplă în realitate:totul descris mai sus cu o mică mențiune: fii-miu a stat în băltoaca aia vreo 30 minute.De ce?Va rog să îl întrebați pentru că eu nu am aflat misterul.I-am prezentat și alte băltoace mai mari și mai interesante (unele aveau și frunze) și nimic.El a vrut aici să contempleze o zi fascinantă de noiembrie.Căci nu mai avea nimic interesant in program.Așa că își permite.

2.Ce crede fratele mai mic(după poză):Ce chestii cool știe să facă fratele mai mare!Poate mă învață și pe mine să număr.Trebuie să privesc atent la 'profesorul' meu!
   Ce se întâmplă în realitate:da, fratele mai mic e fascinat dar eu, ca mamă trebuie să stau de pază și pe fază căci copilul de 3 ani știe să numere și să așeze cifrele în formele lor DAR sub niciun chip nu dorește să facă asta singur!Eu, ca spectator sunt interactiv: el îmi arată cifra și eu trebuie să zic cât este și ce culoare, apoi el o așază și eu trebuie neapărat să aplaud.Hmm, ați zice că ce mare lucru?Dar să faci asta de vreo 30 de ori la rând fără pauză e ceva.Și să nu care cumva să numesc cifra greșită că mă trezesc cu ea aterizând în figură.😏

3.Ce cred părinții mei(după poză): când îi pregătesc prânzul i se lipește mâna de sulul de pungi.Se declară de-a dreptul fascinat și îl desface până la capăt de parcă acolo îl așteaptă o surpriză colosală.Imi zic că e doar un moment si se plictiseste repede iar cand e mancarea gata va uita.
Ce se întâmplă în realitate:bineinteles că eu in momentul ăsta pentru el sunt omul invizibil și mut.Incerc să îl conving cu argumente solide, logice și demne de un om matur că trebuie să strângă imediat sulul de pungi(am voință și determinare, știu)😂Încerc să evit o criză înainte de masă și îl las în voia lui.
  Între timp mă întreb cum naiba a ajuns sulul in mâinile lui.Trec peste întrebarea asta să nu mă simt vinovată și zic hai că nu e cine știe ce.A mai făcut de-astea.Mdea...a făcut numai că de data asta a vrut să fie mai special: a plimbat pungile peste tot, s-a smotocit în ele de nenumărate ori, le-a cântat, le-a descântat ore întregi în timp ce jucăriile erau în concediu.Eu, bineînțeles pe post de paznic și spectator nefericit.

4.Și ce fac eu de fapt(după poză):sunt un copil implicat chiar și în treburile casnice și încerc să o ajut pe mama și la gătit.Ce tare sunt pentru vârsta mea.Ma declar fascinat de apă și chiuveta!
   Ce se întâmplă în realitate:am pus cu lingura apă de la cartofi in ceaiul lui mama, am zgâriat cu mâinile peștele de solzi care au sărit în toate direcțiile, am stat călare pe chiuveta și nu am lăsat pe nimeni să se apropie de ea, am spart o farfurie și am început să urlu că am vrut neapărat să fie 'reparată' și la final obosit de atâtea activități am mâncat și porția lui mama.
Dar e bine că nu a răbdat de foame.Mama și-a preparat altceva în timp ce se 'lupta' cu mine pentru a câștiga dreptul de a spăla câteva legume la chiuvetă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu