luni, 13 noiembrie 2017

5 lucruri pe care le ador la bebe

  Lucruri bebelusesti pe care nu ai cum sa nu le adori:
  Imediat după prima naștere am fost așa de agitată, zăpăcită și lipsită de experiență încât nu am apucat să mă bucur îndeajuns de toate frumusețile naturale ale micutei ființe de lângă mine.Dar zic eu, am recuperat cu al doilea copil.

1.Mirosul de bebe: divin, dulce și îmbietor.
Un miros de lăptic dulce și cald emanat prin toți porii care se imprimă și în hăinuțe.Eu adulmec mirosul atât de pe pielea bebelușului meu(are 3 luni) cât și de pe hăinuțe și nu mă satur.Cât timp beau numai lapte bebelușii au un miros puternic dar în același timp discret de care te îndrăgostești.Dar și după aceea: de exemplu frățiorul mai mare de 3 ani are și el mirosul lui care mie una îmi place.Este un miros proaspăt, de piele foarte curată.

2.Gangureala/chicotitul și zâmbetul.
Încă din prima zi de viață copiii mei au zâmbit.Atunci preț de o secundă, două și numai în somn.Cand reușeam să prind un zâmbet de genul mi se însenina ziua.Până la 6 săptămâni nu zâmbeau când erau în stare de veghe.Era oarecum frustrat pentru că voiam să comunicăm cumva și altfel, să simt că îmi răspunde.După această vârstă am primit mici zâmbete prețioase de care m-am bucurat foarte mult.Acum, la 3 luni am inceput chiar să ne gâdilăm ușor, să chicotim când suntem pupați și răsfățați.Cu gânguritul mai ușor.Nu ai cum să nu te topești când vezi o ființă atât de mică scoțând sunete de râs și bucurie.Timpul trece în zbor alături de un copil care chicotește și gângurește.

3.Cum doarme și cum oftează in timp ce doarme.Da, și bebelușii oftează uneori(nu neapărat când dorm).Ador să îl privesc dormind pe bebe, să îl văd cum respiră ușor și cum uneori zâmbește in timpul somnului.Are o calmitate de vis ce parca te îmbie și pe tine la somn.Iar dacă mai și oftează...eu una m-am topit.

4.Părți ale corpului: mânuțe, degețele, ochișori etc.Sunt atât de mici! Și fragile!Sau aparent fragile!Ei când sunt mici sunt mai puternici decât credem noi cei mari.Când s-a născut bebe2 avea chipul cât pumnul meu.Mi se părea incredibil ce mic este.Ce să mai zic de mânuțe drăgălașe care se agățau de mâna mea de fiecare dată cu multă putere.

5.Hăinuțe bebelusesti:in special cele foarte mici.Cand eram gravidă și cu primul și cu al doilea copil "bântuiam"magazinele cu hăinuțe de bebe pentru a le admira, atinge și minuna de drăgălășenia lor.Imi imaginam cum vor arăta copiii mei în ele și uneori le și cumparam.Apoi acasă, le spălam, le calcam, le asezam de zeci de ori.Le scoteam din dulap pentru a le admira încă o dată și încă o dată.

Bebelucy la o săptămână de viață

2 comentarii:

  1. Eu nu cred ca stiam ca ai blog :) Ma bucur ca ne vedem si aici. Bebeluseala e grozava.. pacat ca trece asa repede

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, era părăsit oarecum, acum am revenit și vreau să mă țin de blog.De obicei îmi place mult sa citesc ce scriu alții iar asta te include și pe tine 😍😋

    RăspundețiȘtergere