luni, 22 mai 2017

Mămică a doua oară

Gabu își iubește frățiorul încă din burtică

Intotdeauna mi-am dorit doi, trei copii.Si am trăit cu speranța că acest lucru o să se întâmple cândva.
Am avut mereu impresia că la finalul unor drumuri sinuoase mă așteaptă niște suflete mici pe care sa le iau sub aripile mele și sa mergem în periplul numit viață.La acea răscruce era ziua nașterii copilului meu.

Au trecut aproape trei ani de la ziua nașterii primului suflețel-Gabriel.Iar acum așteptăm cu nerăbdare ziua nașterii frățiorului.
Mai sunt două luni jumătate și o să facem cunoștință cu a doua inima ce va întregi familia noastră.
Au trecut 7 luni la început mai greu, apoi mai repejor iar acum timpul trece zburând.
A doua sarcina este diferita de prima oarecum (simptomele au fost la fel numai că acum sunt mai intense).

Gabu (așa îi zicem noi fratelui mai mare) are 2 ani și 8 luni și pare că încă nu pricepe ce se întâmplă.Cand vede bebeluși spune ,, bebe bebe,, și râde.De altfel iubește mult copiii.Cand mângâi burtica ii spun că acolo e bebe și el pune capul ca și cum asculta.
O mângâie și vrea să se joace cu degetele prin buricul meu(mai interesat devine buricul decât burtica).Nu cred că l-a simțit prea mult mișcând fiindcă bebe de obicei se liniștește la atingeri(spre deosebire de cum era el in burtică).

Am surprins o poza rara in care fratele mai mare pare că îl protejează pe cel mic, ba chiar pare că știe că e acolo și că o să vină curând.
Chiar daca Gabu nu vorbește decât trei cuvintele, prin gesturi îmi arată că înțelege lumea in maniera lui, pare că are un instinct cum rar mă gândeam să aibă și percepe fenomenele din jurul lui repejor, fără că eu sa îmi dau seama.
Din privirea lui se vede că înțelege, memorează tot.
Cateodata nu este nevoie sa exprimi in cuvinte ce simți.Pur și simplu simți.Așa este el.Cred că prin atingerile lui deja i-a transmis frățiorului toate cele bune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu